سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وریفای کردن اپل آیدی

دوستان خوبم نمی دونم اطلاع دارید یا نه ، ولی کمپانی آمریکایی اپل جدیدا قوانین سخت گیرانه ای رو درست کرده و تایید تلفن همراه رو برای وریفای اپل آیدی الزامی کرده. این یعنی اینکه شما از این به بعد برای داشتن اپل آیدی و استفاده از دستگاه های اپل ، باید شماره تلفنتون رو وارد کنید تا کد تایید براتون ارسال بشه.

 

مسئله اینجاست که شرکت اپل طبق تحریم های دولت آمریکا حق ارائه سرویس به ما ایرانی ها رو نداره و بنابراین وریفای کردن اپل آیدی میتونه یه مشکل بزرگ برای ما بشه. من این آموزش رو از سایت اخبار و آموزش تکنولوژی نیوتکس برای شما برداشت کردم چون آموزش خیلی جامع و خوبیه و می تونه بهتون کمک کنه که به سادگی با شماره مجازی اپل آیدی تون رو وریفای کنید.

با من همراه بشید تا بهتون بگم که راه ساخت شماره مجازی برای وریفای اپل آیدی چیه.

qylw_w5.jpg

 

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن های رایگان

راه اول اینه که از اپلیکیشن های اندرویدی زیادی که وجود دارن استفاده کنید. بعضی از این اپ ها به رایگان به شما شماره مجازی میدن. البته بسیاری از اونا هم متاسفانه به ایران سرویس ارائه نمی کنند و بعضا برای استفاده از اونا به نرم افزار های تغییر آی پی نیاز پیدا می کنید.  در اینجا چند اپلیکیشن پر کاربرد را به شما معرفی می کنیم که به راحتی در ساخت شماره مجازی به شما کمک می کنند.

اپلیکیشن TextPlus

اولین اپ نامش تکست پلاس هست.

در حال حاضر این اپلیکیشن بهترین گزینه موجود برای ساخت شماره مجازی است و می توانید آن را از گوگل پلی یا سایت های ایرانی دانلود کنید. این اپلیکیشن شماره تلفن های کانادا و آمریکا را به شما ارائه می دهد و با استفاده از آن امکان ارسال و دریافت پیامک را خواهید داشت.

اپلیکیشن Talk2

اپلیکیشن تاک 2 هم یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که به شما در ساخت شماره مجازی کمک می کند. توجه داشته باشید که این برنامه شماره های کشور فیلیپین را ارائه می کند. از آنجاییکه برای وریفای اپل آیدی باید آدرس هم ارائه کنید ، اگر خواستید از شماره های این برنامه استفاده کنید ، از سایت های سازنده آدرس فیک آدرسی در کشور فیلیپین را دریافت کنید.

اپلیکیشن  TextFree

این اپلیکیشن هم برای شما امکان ارسال و دریافت پیامک را فراهم می کند. با این برنامه می توانید شماره مجازی کشور آمریکا را بسازید که کارتان را برای ساخت آدرس فیک هم راحت تر می کند.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با سایت های رایگان

کار با سایت های سازنده شماره مجازی به مراتب راحت تر از نصب اپلیکیشن هاست.

سایت های زیادی وجود دارند که به طور رایگان سرویس ارسال و دریافت پیامک با شماره مجازی را ارائه می کنند. ما در اینجا تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم :

receivefreesms.net

receive-sms-online.info

receive-smss.com

sms24.me

freephonenum.com

حتما توجه کنید که وبسایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ، شماره های مجازی اشتراکی رو در اختیار شما قرار می دهند ، یعنی شماره ای که در دسترس شماست ممکنه توسط افراد دیگری هم برای وریفای اپل آیدی استفاده بشه که همین موضوع می تونه به بلاک شدن اپل آیدی شما منجر بشه.

برای دیدن این مطلب در سایت تکنولوژی نیوتکس می تونید به لینک پایین مراجعه کنید و از آموزش ها و مطالب جذاب دنیای تکنولوژی لذت ببرید :

 شماره مجازی برای اپل آیدی